FANDOM

BMO Smutny Zalążek Artykułu

Treść tego artykułu jest o wiele bardziej skromna niż pozostałych. Nie czekaj rozbuduj go, aby dorównał im jak najszybciej!

Finnmiecz
Nazwa Finn
Właściciel Finn
Debiut Czy to ty?
Typ Broń biała

Historia Edytuj

Miecz Finn pojawił się po raz pierwszy w odcinku "Czy to ty?", przez paradoks, w którym Finn spotkał samego siebie. Ten "drugi" Finn wybuchł i zamienił się w miecz, używany potem przez tego "prawdziwego Finna" (np. w odcinku "Góra"). Kiedy Finn patrzy przez to niebieskie "kółko" widzi tego drugiego Finna, a on daje mu rady. Miecz został zniszczony w odcinku "Jestem mieczem", gdy Finn walczył z Królewną Bandytów i przez przypadek przebił własny miecz mieczem traw.

W odcinku Restart, Finn użył miecza przeciwko Zuzie, jednak zniszczone ostrze niewiele mogło jej zrobić. Chłopak uderzył mieczem w chip Zuzy, kończąc jej szaleństwo. Chwile później Miecz traw połączył się z Finno Mieczem, tworząc trawiastą istotę.

W finałowym odcinku kreskówki, po śmierci Ferna i zasadzeniu jego szczątków w ruinach domku na drzewie, miecz stał się częścią nowego drzewa. Tysiąc lat później, Shermy i Beth wdrapują się na szczyt i wyjmują miecz, na znak rozpoczęcia nowej przygody.

Wygląd Edytuj

Miecz jest biały, jednak połyskuje złotem. Przy rękojeści ma niebieski, oszlifowany kryształ. Nie jest ani zbyt duży, ani zbyt mały, mniej więcej taki jak poprzednie miecze Finna.

Prawdopodobnie jest wzorowany na mieczu Judge Angels.

GaleriaEdytuj