FANDOM

Chrupcio (pierwotnie Kuzyn Gumcio) to słodyczanin, który po raz pierwszy pojawia się w odcinku Stworzyłaś mnie, w którym Królewna Balonowa wykorzystuje go do swoich badań, aby zobaczyć jego "aurę" i przenieść ją do rzeczywistości. W późniejszej części odcinka, widzimy jak Królewna przegląda mieszkania słodyczan rozpoczynając obserwację od Chrupcia, aby odnaleźć Cytryndora.

W "Piżamowa Wojna" Chrupcio tymczasowo zdobył tron i chciał wrzucić Skrobka do krateru, jednak przeszkodziła mu w tym KB która rozkazała wszystkim słodyczanom wracać do śpiworów.

W odcinku "Coś wielkiego" Chrupcio wybucha ponieważ (co wyjaśniono w odc "Panika na śpiącym przyjęciu", ) gdy słodyczanie się boją wybuchają, jednak na końcu odcinka widać KB składająca Chrupcia do kupy.

W "Mroczna Chmura" Chrupcio znowu staje się tymczasową królewną po tym jak on i reszta słodyczan zbuntowali się przeciw reżimowi Króla Ooo. Ostatecznie Chrupcio wpycha Króla do kominka przez co obejmuje on tron i ogłasza się "Królewna Chrupcio Niezwyciężona", po czym gromadzi słodyczan i motywuje ich do walki przeciw wampirom, jednak pod koniec odcinka KB znów przejmuje tron.

W "Balonowa Bonnibel" ujawniono iż tak naprawdę pierwotnie jest on kuzynem KB "Gumciem", gumowym humanoidem płci męskiej którego KB stworzyła z samotności jednak przez gumbalda który chciał zgarnąć władzę dla siebie stał się głupim słodyczanem - Chrupciem

W "Haki II" Chrupcio znowu stał się Gumciem dzięki KGK która próbowała wyzwolić Ooo spod władzy żywiołów.

W "Siedemnastce" Gumcio razem z innymi członkami rodziny łączy się by zniszczyć 17 urodziny Finna.

W "Marcysia i Hunson" widzimy Gumcia który nakłania duchy do atakowania ojca Marceliny- Hunsona, jednak gdy zauważa Finna staje się niewidzialny dzięki swojemu kostiumowi

W "Gumbaldia" "zaprzyjaznia" się z Finnem i Jake'em oblewając ich sokiem Dum - Bum mówiąc iż jest to ich rodziny zwyczaj i mówi Finnowi żeby uściskał KB od niego, jednak jak to pies jake wytrzepuje się zrzucając krople soku na Gumcia przez co ucieka on do łazienki pod pretekstem iż zniszczył sobie fryzurę i zamienia się ponownie w Chrupcia

Wygląd Edytuj

Chrupcio to brązowe, okrągłe ciastko z czekoladowymi grudkami na ciele.

Jako kuzyn Cicle jest on wysokim człowiekiem z gumy. Jego kolorystyka jest strasznie podobna do Królewny Balonowej. Ma on ciemne włosy zaczesane do góry, białą apaszkę, Brązową koszulę i beżowe spodnie. Na nogach nosi czarne wysokie buty.

Ciekawostki Edytuj