FANDOM

Coś Wielkiego to dziesiąty odcinek szóstego sezonu Pory na Przygodę, oraz sto sześćdziesiąty szósty ogółem.

Streszczenie Edytuj

Maja i Darren atakują Słodkie Królestwo. Królewna Balonowa wzywa wszystkie swoje oddziały do ratowania królestwa.

FabułaEdytuj

Maja wybudza Darrena ze snu i atakuje Słodkie Królestwo razem z nim. Królewna Balonowa zwołuje najsilniejszych ze swojej armii, by pokonać Maję. Gdy nie wie, co ma robić, woła Finna i Jake'a by jej pomogli, lecz ci tajemniczo znikają. Nie czekając na nich, atakuje Darrena z Dranem, lecz nie udaje jej się to. Kiedy Darren był bliski zabicia królewny, Maja powiedziała, że ma w sobie dużo energii, której potrzebuje. Po chwili Finn i Jake przylatują na Starożytnym Tandemie Wojennego Słonia, który znał Darrena, lecz zniszczył mu rękę. Słoń strzelił laserem w Maję i ona zapadła w śpiączkę. Królewna, aby to uczcić, postanowiła wyprawić przyjęcie. Słoń przyleciał do Finna, ale on kazał mu robić, co chce. Słoń poleciał do Mai i z nią porozmawiał, później zabrał ją i odleciał.

Lokacje Edytuj

PostacieEdytuj

Postacie Drugoplanowe Edytuj

ŚlimakEdytuj

CiekawostkiEdytuj

20140704-090012-32412130

Świętej pamięci Lemoniadek

  • Dranem w tym odcinku przeszedł gruntowne zmiany, od swojego ostatniego wystąpienia
  • Lemoniadek ginie w tym odcinku. Na końcu pojawia się specjalna dedykacja.
  • Odcinek jest zauważalnie podobny do anime „Shingeki no Kyojin” („Atak Tytanów”).
  • Nie wiadomo, jak Maja i Darren zdołali pokonać gwardzistów.
  • Starożytny Tandem Wojennego Słonia potrafił czytać w myślach.

GaleriaEdytuj

ZapowiedźEdytuj